Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Fyndat massa smink!

Av pohoiyi - 27 april 2013 18:34

Idag åkte jag till City Gross för att handla mat till den kommande veckan. Jag skulle ha inlagda kronärtskockor men de hade tyvärr inte det där. Var därför tvungen att åka till Ica Maxi på Samarkand för att kolla om de hade det där. Då tänkte jag att jag kunde lika gärna gå en sväng på shoppingcentret.


Vilken tur att jag gjorde det! För Kicks reade ut jättemånga fina sminkprodukter från dyra märken som Estee Lauder, Smashbox, Lancome, Clarins, etc. Jag hittade jättemycket! Det slutade med att jag köpte 3 ögonskuggor från Estee Lauder, 1 ögonskugga från Lancome, 1 ögonbrynspalett från Anastasia, 5 krämögonskuggor från Smashbox, 4 läppglansar från Smashbox, 2 läppstiftar från Smashbox och ett nagellack från Estee Lauder. Några av dessa saker köpte jag faktiskt åt en nära vän, så allt var inte till mig. :) 


Allt detta gick på ca 1000kr. Billigt!!! Så nyfiken som jag är, därför ville jag kolla hur mycket det hade kostat på ordinarie pris och räknade därför ihop alltsammans, och det blev ca 4000kr! Snacka om jag att jag har fyndat! :D


 

Kan recensera produkterna sen efter jag har testat dem. :D


Vid tangenterna / Denise ;)



__________________________________________________________________________________________________

 
 
Anne

Anne

11 juni 2013 03:56

Vad mycket fint smink du har köpt!

http://makeupbloggen.bloggplatsen.se

pohoiyi

16 juni 2013 19:08

Hej Anne!


Ja, jag hade så himla tur! Hittade en massa på Kicks. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards