Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Lite lavender!

Av pohoiyi - 30 april 2013 17:20

Hallu!


Här kommer en sista makeup-look för idag. :D Här skulle jag bara testa en ny ögonskugga jag köpte på Kicks. Skrev ett inlägg om att jag fyndade en massa smink på Kicks för nån dag sen. Kika gärna på det! Ibland har man tur! :D


 


Är hemskt ledsen för bildkvaliten, men detta är taget med en Iphone. Det ser ut som jag har en grå ögonskugga men det är i själva verket en ljuslila färg, lavender. :) Den är jättefin! Ögonskuggan var så lätt att använda och om man vill så räcker det med den och man behöver inte använda fler färger, som jag gjorde här. Ögonskuggan är väldigt krämig i konsistens och innehåller väldgt mycket pigment, vilket är super! Efter du är nöjd med appliceringen, är det väldigt viktigt att sudda! Sudda, sudda, sudda!


Sminkprodukter: Urban Decay Primer Potion, Estee Lauder Gelee Metallic Lilac, Makeup Store Eyedust Crystal



Hoppas ni gillade det!


Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards