Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Våriga naglar!

Av pohoiyi - 6 maj 2013 18:15

Hejsan!



Detta är nog första gången jag recensera en skönhetsprodukt och det ska handla om ett underbart nagellack! Hoppas ni gillar det. Men innan dess vill jag berätta en liten historia för er först så att ni förstår hur revolutionerande den här produkten är för mig! :D


Det kan låta som en självklarhet att jag gillar att måla naglar, eftersom jag gillar att pyssla med smink. Och det gjorde jag ett tag tidigare. Det var roligt att göra olika mönster osv. Det tråkiga var att detta inte höll i mer än 1-2 dar. Stenarna satt kvar lite längre tack vare limmet men färgerna lossnade hur fort som helst. :(

Till slut tröttnade jag på detta och lade ner allt. 


 

Som ni ser är 2st borta och det är för att jag har öppnat och använt dem och jag förvarar de öppnade i kylen. (Har hört att de håller längre då.)


I höstas fick jag 4st mini-nagellack från Estee Lauder från mina vänner. Och jag hade inte mage att säga till dem att jag inte längre gillade måla naglar. Jag låtsades att jag gillade dem. Man vill ju inte vara otacksam, men det som hände var att jag la nagellacken på hyllan och de höll på att samla på ett tjockt lager av damm.


Nu kommer recensionen:


Av en ren slump tog jag fram nagellacken och i det här lilla paketet, som ser ut som en liten väska, fanns det ett nagellack som var i korallfärg, kanske lite mer åt det orange hållet. Det såg väldigt vårigt ut så jag testade det. Först målade jag på ett tunt lager med genomskinligt nagellack som också fanns med i det här paketet. I min förvåning höll det nästan i en hel vecka!!!!! (Det förtjänar verkligen så många utropstecken!) Inte nog med det så har det dessutom en snabbare torktid än de nagellacken jag brukade använda, som var från Isa Dora. ("Man får det man betalar för.") Nu gillar jag att måla naglarna igen, och jag tycker att det är väldigt avkopplande.


 

Här är min rynkiga och beniga hand, men det är inte det ni behöver titta på. Titta på färgen! Visst är den underbar?! Man blir glad av den. :D 


Jag är verkligen inte rädd om mina naglar eller mina händer överhuvudtaget. Om nagellacket funkar och håller bra på mina naglar, då lovar jag att det funkar på vem som helst! :D


Nagellack från Estee Lauder: DENISE-APPROVED 



Hoppas ni tyckte att detta var intressant och till nån nytta! (Kommentera gärna ifall du har nåt bra tips eller vet nåt jättebra märke!)


Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards