Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Clarins Hydraquench Intensive Serum

Av pohoiyi - 13 maj 2013 20:00

Hallu!



Vill passa på att rekommendera er en jättebra hudvårdsprodukt, Clarins Hydraquench Intensive Serum. Äntligen har jag hittat, i det här fallet, ett återfuktande serum som verkligen återfuktar utan att täppa igen porerna. Låter det för otroligt? Det är sant. Under vintern behöver man nog lägga på ett tunt lager med en återfuktande krä ovanpå det här serumet. Nu när det är varmare är åtmistone jag mindre torr och skippar krämen ibland.


Kända personer inom makeup-branschen som Lisa Eldridge, Charlotte Tilbury, Sam & Nic Pixiwoo, Wayne Goss, Tanya Burr, etc har alla sagt hur viktigt det är men att återfukta huden. Huden behöver praktiskt taget bara 2 saker: Bra återfuktning och skyddas mot solljuset som innehåller skadliga UV-strålar. Det låter logiskt tycker jag. Vill ni höra exakt vad de har sagt kan jag hänvisa er till deras youtube-kanaler.


Det jag kan säga är att huden ser mycket mjukare och fräschare ut när den får tillräckligt mycket med fukt, och då sitter sminket bättre och ser bättre ut också! 


 


Fördelar: 

Väldigt återfuktande

Täpper inte igen porerna

Mild behaglig doft


Nackdelar:

Dyr (Ca 600kr på Kicks, men man kan hitta bättre priser i internetbutiker.)


Clarins Hydraquench Intensive Serum: DENISE-APPROVED   



Hoppas ni gillade denna recension!


Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards