Alla inlägg den 14 maj 2013

Av pohoiyi - 14 maj 2013 20:00

Hej hej!



Vill så gärna visa er en smink-look jag gjorde på mig själv och som jag blev så nöjd med. Önskade att jag var på väg nånstans men tyvärr, det var jag inte. Visst blir det alltid så, tjejer?! Allt blir bra när man är hemma, sen när man ska ut någonstans då blir varken håret eller sminket fint. Peeeuuuw!


Ni har kanske märkt att jag är lite inne på lila nuförtiden och det är ju självklart för att jag tycker att det är så fint! :D Hoppas ni gillar det!


  

Usch, tycker inte om mina ojämna ögon. Men men...


Sminkprodukter: Urban Decay Primer Potion, Estee Lauder Gelee Eyeshadow Lilac, Sleek iDivine Matte V2 palette, Smashbox Limitless Eyeliner Pencil, Anastasia Higlighter Pencil, Make Up Store Eyedust Crystal


Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards