Alla inlägg den 15 maj 2013

Av pohoiyi - 15 maj 2013 20:00


 

Fick vara med på bild också på Vårrusets hemsida! HAHAHA


Hej igen!


Vårruset ägde rum tisdagen den 7/5. Vi var ett gäng kollegor som bestämde oss för att springa detta lopp. Jag ville först inte vara med då jag har så dålig kondition. Har typ inte tränat på ett helt år. Men sedan ville jag inte vara tråkig så då sa jag: "Ja!"


 

Inte helt lätt att nåla fast nummerlappen på linnet. hehe


Vi hade tur i Växjö för det var jättefint väder den dagen; varmt och soligt. :D Mitt motto just då var att göra mitt bästa och jogga lite och gå lite, lite beroende på hur mycket jag skulle orka. Dock visade det sig att jag orkade mer än vad jag hade förväntat mig! Jag sprang hela loppet (5km) utan att stanna på ca 30 minuter, inte illa för att vara mig. 


 

Uppvärmningen.


Efter loppet fick varje "lag" en fikakorg och detta år fick vi lite gravad lax, baconost, frallar, oliver, potatissallad och lite juice. En mycket mysig fikastunde hade vi efter loppet, ett trevligt sätt att umgås med sina arbetskompisar!


 

Försökte vända på bilden men lyckades inte. :(



Springa Vårruset var skitroligt! :D



Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards