Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Rengöringsmedel till sminkborstar

Av pohoiyi - 21 maj 2013 17:00

Hej hej!


Här kommer jag med en ny recension på ett "skitbra" rengöringsmedel till sminkborstar. Har du svårt att tvätta bort allt smink på dina sminkborstar? Om ja, då har du kommit rätt! :D

Jag hade själv det problemet. Vissa produkter var lätta att få bort men många andra var som "long-lasting och vattenfast produkter var jättesvåra att få bort.  Av en ren slump testade jag att tvätta sminkborstarna med ett schampo, från TIGI Bed, som jag hade hemma och det funkade galant!


Sminket glider av sminkborstarna hur lätt som helst. Det man behöver göra är att blöta sminkborsten, ta en liten klick schampo och massera in det och skölj nogrannt! Du behöver inte vara våldsam mot dina borstar för att få bort lite smink, vilket betyder att de kommer att hålla längre och du slipper köpa nya hela tiden. Schampot är, trots det, så milt att borstarna förblir mjuka och behåller sin form. För bra för att vara sant?! Det är sant!


 

Det syns inte på bilden men schampot är snart slut och ni kanske ser att det är en stor flaska på 750ml. Det kostade inte mer än 200kr och jag har haft det i över 1 år! Jag har redan köpt en ny i beredskap. :D


 

Fördelar:

Funkar bra på alla sminkborstar.

(Jag har sminkborstar av både riktigt hår och syntet.)

Funkar bra på allt smink.

(MAC, Lancome, Estee Lauder, Chanel, Smashbox, etc. Vattenfasta eller ej.)

BILLIGT


Nackdelar: 

Hittar ej någon.



TIGI Bed Brunette Goddess: DENISE-APPROVED   

 


Hoppas ni gillade det!


Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards