Alla inlägg den 30 maj 2013

Av pohoiyi - 30 maj 2013 19:15

Hej hej!



Här kommer en recension på ännu en sminkborste från Face Stockholm. Den här gången handlar det om en bra och extremt mjuk borste. Värt vartenda öre!


 


Det är hemskt, men den är gjord av ekorrehår. (Snälla skriv inte elaka kommentarer till mig nu.) Jag tänkte inte så mycket då jag köpte den, men nu vet jag inte om jag hade köpt en ny sådan sminkborste. Om det hjälper något, så använder jag den flitigt i alla fall.


Den är extremt mjuk och därför jättebra att applicera t ex puder och rouge med. Inte sträv alls. De flesta som jag har använt det på tycker att den känns mjuk.


 


Fördelar:

Mjuk

Bra att applicera puder och rouge med


Nackdelar:

Dyr (Lite över 300kr)

Ej djurvänlig



Face Stockholm Powder Brush #38: DENISE-APPROVED   


Hoppas ni gillade det!



Vid tangenterna / Denise


__________________________________________________________________________________________________

Av pohoiyi - 30 maj 2013 18:45

Hallu!



Vågar jag säga detta: Jag gillar inte att laga mat! MEN jag gillar att ÄTA mat. (hihihi) Har dessutom haft så mycket att göra den senaste tiden så det har bara blivit en massa snabb och onyttig mat. INTE BRA! Gillar bland annat snabbnudlar (Ni måste smaka om ni inte har gjort det!) Det är så gott och det finns så många olika sorter nu. Jag har precis fått några som är Pho, Hu Tieu Bo Vien och Hu Tieu Nam Giang av min mamma; såvitt jag vet så är de 2 första vietnamesiska rätter och den sista kinesisk.


Nedanför ser ni en påse Hu Tieu Bo Vien. Yummy!!! Sååå gott! Snabbnudlar är "akutmat" för mig. Inte så värst nyttig men under stressiga och trötta dagar får man lov att fuska lite, tycker jag. :D


 

En låda med ungefär 30st såna här påsar kostar runt 90kr. Billigt eller hur?


Såna här nudlar tror jag att man får gå till en kinesisk livsmedelaffär för att köpa. 


Ja, efter smink kommer alltså mat för mig. Jag kan (nästan) äta hur mycket som helst! :D


Oh! Ricey Hu Tieu Bo Vien: DENISE-APPROVED   


Detta var en annorlunda recension, men hoppas ni gillade det!




Vid tangenterna/ Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards