Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Efter smink kommer mat!

Av pohoiyi - 30 maj 2013 18:45

Hallu!



Vågar jag säga detta: Jag gillar inte att laga mat! MEN jag gillar att ÄTA mat. (hihihi) Har dessutom haft så mycket att göra den senaste tiden så det har bara blivit en massa snabb och onyttig mat. INTE BRA! Gillar bland annat snabbnudlar (Ni måste smaka om ni inte har gjort det!) Det är så gott och det finns så många olika sorter nu. Jag har precis fått några som är Pho, Hu Tieu Bo Vien och Hu Tieu Nam Giang av min mamma; såvitt jag vet så är de 2 första vietnamesiska rätter och den sista kinesisk.


Nedanför ser ni en påse Hu Tieu Bo Vien. Yummy!!! Sååå gott! Snabbnudlar är "akutmat" för mig. Inte så värst nyttig men under stressiga och trötta dagar får man lov att fuska lite, tycker jag. :D


 

En låda med ungefär 30st såna här påsar kostar runt 90kr. Billigt eller hur?


Såna här nudlar tror jag att man får gå till en kinesisk livsmedelaffär för att köpa. 


Ja, efter smink kommer alltså mat för mig. Jag kan (nästan) äta hur mycket som helst! :D


Oh! Ricey Hu Tieu Bo Vien: DENISE-APPROVED   


Detta var en annorlunda recension, men hoppas ni gillade det!




Vid tangenterna/ Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards