Alla inlägg den 5 juni 2013

Av pohoiyi - 5 juni 2013 20:00

Hej hej!



Här kommer jag med en kort inlägg om en bra sminkborste för ögonen från Face Stockholm. Jag har 2 borstar till från det märket, sen kan jag börja på nästa sminkborsteset! :D


Det är alltid svårt att avgöra hur stor en borste är när man endast får se den på bild. Men den här är i alla fall inte så stor och passa utmärkt till mina små ögon. Lätt att plocka upp ögonskuggor och lätt att applicera på ögonen. Sen kan man köpa fler för att använda som "suddborste".


 

Tappade den på golvet en gång så det är därför en bit av skaftet har gått av. Jag tror att jag köpte den för runt 150kr.


Undrar om den är gjord utav ponnyhår med tanke på namnet? Men de kan väl inte ha dödat en hel ponny eller?! 


Fördelar:

Lätt att ta upp ögonskuggor med.

Lätt att applicera med.

Mjuk


Nackdelar:

Ej djurvänlig.



Face Stockholm Small Pony Fluff Brush #26: DENISE-APPROVED   



Hoppas ni gillade det!



Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards