Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Makeup Monday / Golden Eyes

Av pohoiyi - 17 juni 2013 19:00

Äntligen är det måndag!




Som många andra gillar jag att använda mycket guldtonade och skimriga färger under soliga sommardagar. Med lite solbränna ser det supersnyggt ut. Med det sagt har jag förberett guldiga, sotiga ögon som makeup look åt er och som är superlätt att göra. Hoppas ni gillar det!


 


För en naturligare look kan man låta ögonen vara såhär, annars kan man använda samma färger på nedre franskant för att få en ännu sotigare look. Viktigt att hela tiden sudda! Lösögonfransar är också snyggt till.


 


Till dessa ögon har jag ljusrosa blush och lite mörkare rosa färg på läpparna.


 

Hey! :D



Jag använde:


1. Primer.

2. Brun med kopparskimmer ögonskugga (varm ton).

3. Svart ögonskugga

4. Svart eyeliner

5. Svart mascara



Sminkprodukter: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, Mac Woodwinked Eyeshadow, Sleek iDivine Matte 2, Bobbi Brown Gel Eyeliner, Maybelline Falsies Waterproof Mascara.




Hoppas ni gillade det!



Vid tangenterna / Denise ;)



Ps. Kommer att blogga intensivt denna vecka, så håll utkik! :D


__________________________________________________________________________________________________



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards