Alla inlägg den 21 juni 2013

Av pohoiyi - 21 juni 2013 13:30

Hej igen!




Blev lite nostalgisk idag när jag tittade igenom gamla bilder. Så mycket jag har förändrats och inte minst mitt hår! Tänkte samla ihop alla dessa för skojs skull! :D


 


2007 Stockholm


 


2008 Barcelona


 


2011 Malmö


       

2012 Hong kong                                               2013 Malmö                    2013 Växjö



Ursäkta att bildkvalitén är dålig. Hoppas ni gillade det!




Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________



Av pohoiyi - 21 juni 2013 10:15

Godmorgon peeps!



Hoppas ni har en underbar midsommar. Det är i alla fall supervarmt här i Växjö. Så freakin' gött!!!


Angående mina bilder, kom på att man kan ju redigera bilder så att de ser bättre ut helt enkelt. Det blir alltid på nåt sätt dålig skärpa på mina bilder när jag lägger upp dem. Tar ju med en mobil så man kan inte förvänta sig för mycket, men de upplagda bilderna ser faktiskt sämre ut.


Visst är det skillnad på bilderna nedanför?


 


 



Åh, skulle ha tänkt på det tidigare. Ni måste ha haft jättesvårt att se mitt smink! Aja, jag ska redigera mina bilder från och med nu så att de blir skarpare och tydligare. Man lär sig så länge man lever! :D




Glad midsommar allesammans! Och glöm inte att titta in idag. För jag tänker göra "some major blogging! hihih



Vid tangenterna / Denise ;)



Ps. Shoppade en hel del väskor igår. Ska skriva ett inlägg om det sen och självklart lägger jag upp bilder på ALLA väskor jag köpte! Ds.



__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards