Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Väskor!

Av pohoiyi - 22 juni 2013 12:00

Hej hej! :D



Hoppas ni hade ett superroligt midsommarfirande igår! Eller ni firar kanske fortfarande? :P


Gick på stan i förrgår och tänkte inte köpa nåt särskilt. Ni vet vad det betyder; då hittar man en massa! Hittade 4 fina kuvertväskor på rean, på Åhlens igår. Ska nog ge bort 2 av dem, men vi får se. hehe


 


Förresten, jag tycker att det är rätt tråkigt att det är stängt överallt när man är ledig. Det är ju då man har tid att gå på stan osv. Men men jag förstår att andra vill ha lite ledigt också. :D


Var ute och gick nyss och det var helt dött ute. Nästan inte en enda kotte ute! HAHAHAH


Nedanför kan ni i alla fall se väskorna!


 

Köpte egentligen 2 svarta väskor; så sammanlagt 5 väskor. :S Tänkte ge bort en och behålla den andra. En svart väska är ju alltid bra att ha. HAHAHHAAH



 

Älskar den här färgen!



Ska ge bort den här.


 

Den här färgen är också helt underbar!

 

 

Hoppas ni gillade det!



Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards