Alla inlägg den 17 juli 2013

Av pohoiyi - 17 juli 2013 20:13

Hej hej!



Sorry för att jag har varit frånvarande så länge, i hela 3 veckor om man ska vara noga. Men som ni säkert har kunnat lista ut så har jag varit på SEMESTER! Woohoo! :D 


 

Kan ni gissa vart jag var nånstans?! :D


Jag hoppas verkligen att ni också har haft tid eller kommer att få tid att njuta av sommaren. Nu är jag i alla fall tillbaka och ska börja blogga som vanligt igen!


Dock har jag ett litet dilemma, och det handlar om redigeringen av bilder. De bilderna jag lagt upp på bloggen ser olika ut beroende på vilken dator jag använder och det är så frustrerande. På min stationära ser det finare ut när bilderna är oredigerade men på min Macbook ser det finare med redigerade bilder. Ska jag redigera eller inte? Snurrigt värre!


I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om min resa och visa er några fina bilder. :D



Vi syns snart igen!



Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Skapa flashcards