Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av pohoiyi - 31 augusti 2013 17:45

Hej!




Äntligen har jag tid att sätta mig ner för att skriva lite på min blogg! Hoppas verkligen ni har saknat mig. :D


 


Ska recensera ett fantastiskt nagellack som håller "hur länge som helst" och är superbilligt! Nagellacket heter Color Show och är av märket Maybelline. Jag hittade det på rean på Kicks i somras och det var så billigt att jag tyckte att det inte skulle göra så mycket ifall det inte var bra. Jag är rätt skeptisk när det gäller nagellack. Jag brukade ha över 50st olika nagellack, men eftersom inget av dem höll slutade det med att jag gav bort alltihopa. Sen fick jag en presentask med 4 olika nagellack från Estee Lauder av mina vänner, och de använder jag fortfarande för de har väldigt bra hållbarhet (På naglarna menar jag). Och så nu har jag 3st från Maybelline Color Show som jag köpte då i somras. 




 

Jag har bara använt den här blåa färgen för jag har tyckt om den så mycket. Men ska testa de andra 2 färgerna snart.


 


Vet ni hur mycket det kostade? 12kr/st!!!!! Det är sant!!! Helt ofattbart billigt, eller hur?!!! Japp, ibland har man tur helt enkelt. Jag har haft det här blå nagellacket i två veckor och det är först nu som det börjar flagnar. TVÅ hela veckor!!! 


 

Ett utav de 4 nagellacken från Estee Lauders presentask.



 


Jag har ingen diskmaskin och måste därför diska allt för hand och vanligtvis brukade nagellacket bokstavligen lossna bit för bit förut när jag använde Isa Doras nagellack, som nu är borttskänkta. Maybelline Color Show däremot, håller som superlim. I och för sig har jag ett lager genomskinligt nagellack från Estee Lauder som bas under Maybellines så kanske är det nåt visst med denna kombination.


 


Köp det vetja! Tror inte att det finns på rea nu, men Maybelline-produkter är ju inte så jättedyra. Köp det ifall ni inte står ut med att behöva måla om era naglar hela tiden för att lacket inte håller!



Fördelar:

Lång hållbarhet

Fin glans

Fina färger

BILLIG (12kr/st)


Nackdelar:

INGA



Maybelline Color show: DENISE-APPROVED   

 

 


Hoppas ni tyckte att det var intressant!




Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards