Direktlänk till inlägg 13 oktober 2013

Det eller det?! (Naglar)

Av pohoiyi - 13 oktober 2013 20:00

Det eller det?! (Naglar)




 

Ska blogga om det här nagellacket nån dag. :)



 

 

Matta eller Skimriga naglar?

 

Hm, jag brukar andvända matta färger, alltså utan skimmer, dock ska de vara blanka. Men är väldigt sugen på att hitta ett fint skimrigt nagellack just nu.

 

Gelé- eller Lösnaglar?

 

Inget av dem...? Grejen är att jag tycker att naglarna blir jättefina när man använder gelé, men naglarna blir så dåliga efter en sån behandling. (Läs om det: pohoiyi.bloggplatsen.se/sida-7/) Lösnaglar har jag aldrig testat men har sett hemmafixade och tycker inte de ser så fina ut. Kanske bättre om en proffs gör det. Vet inte.

 

Spetsiga eller Fyrkantiga naglar?

 

Fyrkantigt slipade helt klart! Passar bättre på mig. Mina händer ser ut som en häxas händer om jag har spetsiga naglar. Eeeuuuww 

 

Starka eller Neutrala färger?

 

Hm, båda? Beror lite på humöret, tillfälle samt årstid! :D

 

Färglada eller Mörka färger?

 

Likadant här. Det beror lite på. Finns många fina färglada och mörka färger.

 

Med motiv eller enfärgad?


Jag brukar ha enfärgade naglar för att jag fixa mina naglar självt. Men jag skulle kunna ha motiv om bara jag kunde göra det. Har en kollega som går och fixa sina naglar en gång i månaden och hon har ALLTID fina naglar att man blir avis på henne hela tiden! HAHAHHA





Hur gillar ni att ha era naglar? Kommentera vetja! :D





 Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 
 
shin eun neul

shin eun neul

13 oktober 2013 20:39

annyeong = hej!
du har en jättebra blogg och du gör verkligen fina sminkningar osv!

http://sofiabella.bloggplatsen.se

pohoiyi

15 oktober 2013 11:09

Anneyeong! :D


Tack så mycket sofiabella!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards