Alla inlägg den 17 november 2013

Av pohoiyi - 17 november 2013 18:15

Godkväll mina damer och herrar!




Hoppas ni haft en underbar helg och vecka. Själv har jag haft det galet mycket att göra de senaste veckorna. Sjukt mycket att göra alltså. Ni kanske lagt märke till min höga frånvaro på bloggen. :( Längtar så mycket till jul just nu och att få göra något mysigt. Det är hur roligt som helst på jobbet men: "Even love needs a vacation."  


Såg en rolig grej på TV för några veckor sen som jag måste visa er. 



 

Ser ni, ser ni, ser ni? HAHAH (Så lättroad är jag.)

 

 

 

Den här är kanske inte lika rolig. hehe Men lite.

 

 

 

 


Ha en fortsatt trevlig kväll hörni!





Vid tangenterna / Denise ;)



__________________________________________________________________________________________________


Skapa flashcards