Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

Estrella Double Beef & Onion

Av pohoiyi - 20 februari 2014 11:45

Hej!




 

Såg precis nyss att denna smak innehåller bara 275g istället för 300g som de vanliga har. Hm, lurigt. 



Nån som älskar chips? Moi! :D


I och för sig så gillar jag nästan all slags snacks, men måste jag välja så är det chips jag väljer. Så fort det kommer ut nån ny chips måste jag testa det. Förra helgen köpte jag Estrella Double Beef. Låter lite udda men: "I'm not afraid!"


Räfflade chips som smakar till en början rökigt på ett positivt sätt, ja, lite som barbecue, men sen smakar det mer och mer som att man har tryckt i sig jättemycket torkad biffkött på ett negativt sätt. Försmak av rökig barbecue var gott men eftersmak av biff var inte gott. Chipsen får tummen ner för mig. Gillar inte den. Tyvärr får jag nog slänga nästan hela chips påsen.


Varför gör de inte mindre påsar när de släpper ut nya smaker? Så att man kan smaka först innan man köper en stor påse. Vart försvann 200g påsarna? De är ju också stora i och för sig, men de finns inte längre i butikerna. Bara på hemmakväll, Statoil el dyl. Det handlar om pengar förstås. Men, för det första, känns det inte miljövänligt, för det andra, får jag dåligt samvete när jag slänger för jag tycker inte om att slänga mat!   



 

Har ni tänkt på hur mycket luft man fyllt i en chipspåse?!



Estrella Double Beef & Onion: DENISE-DISAPPROVED   




Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards