Direktlänk till inlägg 26 april 2014

Påsken 2014!

Av pohoiyi - 26 april 2014 07:45

Godmorgon godmorgon! :D




En massa god mat under hela påskveckan! Wohoo! :D Min påskmat. (Hehe) De där vita bullarna ovan kallas för dumplings på engelska men på vietnamesiska heter de Banh Bao och är som piroger. Jättegoda! De här fick jag av en kompis. Mums!!!



Hur var påsken för er? Jag hade det helt uuuunderbart! Vi hade så fint väder hela helgen i Växjö. Jag vet inte hur många gånger jag var ute och gick runt sjön. Nu har man ont överallt i kroppen. (HAHA) Hur i 17 kan man få ont i kroppen av att gå?! Crazy. (Hehe)

 


Nedan har ni många fina kort på Växjö. Det sista kollaget är dock finast. (HAHAHA)


 

Titta på byggnaden. Ser ut som den har en massa örhängen på sig. (HAHA) Allvarligt talat, det ser lite farligt ut när alla kablar hänger utanför på sådär. Men jag antar att byggarna vet vad de gör. :/



 


Lunch date med vännerna på Izakaya Moshi.





Ha en fortsatt trevlig lördag!





Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards