Alla inlägg den 19 maj 2014

Av pohoiyi - 19 maj 2014 18:45

Hej!





Jag har fått så mycket positiv respons från det tidigare inlägget om de tawainesiska tvillingarna Zony and Yony, att jag måste bara lägga upp ett till. Detta är alltså ett äldre klipp på flickorna som var på The Ellen Show för första gången så egentligen borde jag har lagt upp detta klipp först. Men aja, det spelar väl ingen roll. (Hihi) Jag måste säga att de är ännu sötare här. Det är ju omöjligt tänker ni kanske. Men jo, det är fullt möjligt! :D



De är sååå söööööta! OMG! Vill också krama dem. En gång i tiden hade jag små syskonbarn jag fick krama, men nu är de så pass gamla att det är typ pinsamt för dem att kramas. :(


Det är den här tjejgruppen flickorna försöker efterlikna. Tycker såklart Zony och Yony är sötare men det är ju inte så konstigt. (HAHAH)




Ha en fortsatt trevlig start på veckan! Kämpa på peeps för snart är sommarn här! :D




Vid tangenterna / Denise ;)



__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards