Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

London och vännerna 2014

Av pohoiyi - 23 augusti 2014 17:00

Hej!




Här är lite bilder från Londonresan jag gjorde med mina vänner. Gud vad tiden går fort. Det var två månader sen men det känns som det var igår. Två viktigaste saker för mig under en resa är att få shoppa och äta. :) Och det var det vi gjorde i London, med inslag av sightseeing. Detta inlägg kommer innehålla mer bilder än text. (Hihi)



Innan resan

 


Svensk frukost innan avresan till London.



Dag 1


 


    

Dim sum. Mums!


 

Chicken feet. Mums! HAHAHA




 

Tagen på bar gärning! :)



   

Vietnamesisk Com Tam. 




Dag 2


 

Vi gjorde Oxford's street.



 

Chinatown by night.


   


Gratis cola!



Dag 3


 

Det var inte lätt att ta en selfie på bussen.


   

Vakterna byts ut varje dag runt 10-11.


 

Westminster Abbey.


 

Jag och Fish n Chips.

               


Hemresan


     

En ordentlig frukost innan hemresan.


     




Ha en fortsatt trevlig helg!




Vid tangenterna / Denise ;)



__________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards