Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Halloweeeeen / Allhelgon (Jag vet att det inte är samma sak!) :P

Av pohoiyi - 2 november 2014 20:55

Hej!




Hoppas att ni har haft en underbar Halloween / Allhelgonahelg! Själv har jag varit i Stockholm och det har vart helt AMAZING! Bokade den här resan rätt tidigt för jag tyckte att det skulle behövas att komma bort lite. Nu i veckan kände jag helt plötsligt att det skulle bli stressigt och fick lite ångest inför resan för jag har så himla mycket att göra nu fram till jul. :/


Jag ångrar mig inte för en sekund att jag åkte. Det var jättemysigt. Pojkvännen och jag åt mycket och gick runt mycket i stan. Shoppade näääästan ingenting, bara två tröjor, fast jag kommer förmodligen att lämna tillbaka en för de är lite för lika varann. Helt otroligt för att vara mig. Helt crazy att jag faktiskt har tröttnat på shopping! (HAHA)


Hur har ni firat helgen? Blev ni skrämda eller skrämde ni nån? (Hehe) Vill egentligen bara visa ett roligt klipp från Ellen:




Ha en fortsatt trevlig söndagskväll & Dröm sött!



Vid tangenterna / Denise ;)



Ps. Har gjort en del den senate tiden som jag tänker skriva om i ett senare inlägg! :D

_____________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards