Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Herregud! Som jag ser ut! :O

Av pohoiyi - 7 november 2014 12:00

Mitt nästa inlägg skulle egentligen handla om roliga saker jag har gjort den senaste tiden, men så hände detta:


 

Är detta en allergi eller? 


OMG, som jag ser ut. Kom hem sent igår, runt 21, efter jobbet och allt var i sin ordning tills jag satte mig i soffan och började känna att det var något konstigt med mitt vänstra öga. Jag tänkte först, men jag bara inbillar mig att det är nånting. Gick då till spegeln och : "OMG, vad har hänt?!" Som ni märker här hade jag inte gjort nåt speciellt. Kom hem och åt och skulle sätta mig ner i soffan och ta det lugnt.


Det syns inte så mycket på kortet men shit alltså. Ögonlocket var helt rött och svullet. Det såg mycket värre ut i verkligeheten än på bild. Jag blev livrädd för jag trodde att det var en allergisk reaktion så jag började googla och på sjukvårdsupplysningen stod det som vanligt att det kunde bero på olika saker, men det viktigaste var att det inte var nåt farligt. Det går bort av sig självt. Detta är inte första gången men denna gång var det jättesvullet. :S


Ögonlocket är fortfarande svullet men det är inte lika illa som igår. Tur att jag är ledig idag. :D



Ha en trevlig helg!



Vid tangenterna / Denise ;)


_____________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards