Alla inlägg den 6 december 2014

Av pohoiyi - 6 december 2014 15:15

Tittar ni på "Så mycket bättre"? Tycker det är ett himla bra program inte bara tack vare musiken som är helt suverän när artisterna gör om låtarna till, många gånger, helt nya låtar, men mest för att man får se en helt annan sida av artisterna än det man har fått se tidigare. Det händer så ofta att vi dömer de här stackars artisterna som säkert bara vill göra sina jobb, precis som vi andra. "De är ju offentliga personer så då ska de tåla kritik!" Vi tycks glömma att de också är våra medmänniskor. Det är värt att tillägga att det är ju sällan de får konstruktiv kritik. 


Nu tänker jag om ett par gånger innan jag tänker nåt fördomsfullt om någon. :O


Årets program med Carola är ju helt galet häftigt! Jag är egentligen ingen Carola-fans men jag tycker att hon är jätteduktig. Hon är en klass i sig på nåt sätt. Hade hon varit i USA eller i Storbritanninen hade hon blivit en världsstjärna precis som Whitney Houston och Mariah Carey och alla de som har stora vackra röster. 



Nedan är mina tre absoluta favoriter:


Carola - Tell Me This Night Is Over


Miss Li - Lovekiller


Laleh - Here I Go Again




Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!




Vid tangenterna / Denise ;)


_____________________________________________________________________________________________________

Skapa flashcards