Alla inlägg den 30 december 2014

Av pohoiyi - 30 december 2014 19:45

Ett plagg som har varit ett måste och något jag har använt mest under hösten är tröjor/sweaters med olika mönster och i olika färger. Tycker att det är det mest användbara plagget från den senaste 90-tals trenden som funkar i vårt svenska höst-/vinterväder. 


Det är så himla lätt att bara slänga på sig en tröja och matcha det med ett par mörka byxor eller jeans på morgonen sen är man redo för arbetsdagen! Tyckt så mycket om dem så jag har köpt flera stycken. Nedanför är mina tre favoriter:


 

Blommig tröja från H&M, ca 75kr. (SUPERbilligt!)



 

Tröja, 75kr + svarta byxor också från H&M, 299kr = 374kr för hela outfiten. Yay!



 

Svart tröja från JC, 75kr. BILLIGT! (Köpte den i somras på rean.)



Svart tröja, 75kr + vit skjorta, 100 kr (Köpte den också på nån rea för länge sen.) = 175kr för hela outfiten.



 

Vinröd tröja från GinaTricot, 149kr.



Vinröd tröja, 149kr + vit skjorta, 100kr = 249kr för outfiten



Och alla dessa tröjor och skjorta passar till de svarta byxorna som syns på den andra bilden. Sen slänger jag på mig ett par svarta kängor och sen är det DONE! Ready for work! Enkelt och och snyggt! :D




Hoppas ni gillade det!




Vid tangenterna / Denise ;)

_____________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards