Alla inlägg den 1 januari 2015

Av pohoiyi - 1 januari 2015 15:30

 

Vid Växjösjön.



Hoppas ni hade ett riktigt härligt nyårsfirande med nära & kära fylld av skratt och god mat! Själv firade min käraste och jag nyåret själva detta år och det var mysigt det med! Trodde att det skulle vara tråkigt. (Hehe)


Vi var och handlade jättemycket mat i måndags och hela dan igår gick åt till att förbereda mat och fixa iordning oss själva för kvällen. Kändes lite som då vi dejtade igen så det var väldigt mysigt. (Hehe) Nedanför har ni lite bilder på vår nyårsafton:



 

Au naturel. Jag såg mer sminkad ut i verkligheten än på bild. Syns ingenting. Men jag sotade mina ögon med brun ögonskugga i två olika nyanser sen la jag på en highlighter och lite glitter. Sen sotade jag nederkanten med svart ögonskugga.



 

All dolled up!



 

Maten är klar!



 

Dukat för två!







Får vi äta nu?




Förrätt - Halstrade pilgrimsmusslor. Yummie!



 

Ser ni hur humrarna ligger här? (Haha)



 

Huvudrätt - humrar och kungskrabbor. Oh yes!



 

Krabba och vitlöksbröd.



 

Nån slags senapssås och skagenröra och potatissallad med räkor.



 

Gigantiska tentakler kungskrabborna har.



 

Inte helt lätt att få ut köttet på de här små rackarna, men vill man så kan man! (HAHA)



Ingen vacker syn.



 

Till havsmaten har kärasten lagat lite spaghetti. Mums mums!



 

Märks det att vi gillar havsmat? (HIhi)



 

"Efterrätt"?



Japp, och igen är det min röst i klippet. Klicka bort ljudet.




Hoppas ni gillade det!




Vid tangenterna / Denise ;)

_____________________________________________________________________________________________________


Ovido - Quiz & Flashcards