Direktlänk till inlägg 14 februari 2015

Julen 2014

Av pohoiyi - 14 februari 2015 17:00

Hej på er och glada Alla hjärtans dag!



Förlåt att jag inte bloggat på länge. Solly. Men ni vet hur det är när man jobbar. Idag tänkte jag lägga upp lite bilder på då jag firade jul med min familj. Jag vet. Det var typ 2 månader sen det var jul, men det kan väl ändå vara roligt att se lite bilder? :P


Jag behöver nog inte skriva så mycket. Bilderna säger allt. Det var helt underbart att få vara ledigt och spendera lite tid med familjen som jag inte hade sett på 2 månader nånting. För mig är det mycket och det blir alldeles för ofta såhär pga jobbet. That's life I guess. Ska sluta babbla nu. Hoppas verkligen att ni också hade det riktigt bra med familj och vänner! XOXO


                                           

Lite gambling efter maten. (Hehe)


 

Snön kom till Malmö på juldagen. Inte så dumt att få vakna upp till detta. Tomten hörde min önskan. :D


 

Vad gör min familj när vi träffas? Vi äterrrrr. (HAHA)


 

Hjälper syrran med maten.



   

Dolled up för julmiddan. Vinröda läppar och enkel ögon make. :D


 

Pojkarna.


Brorsdottern och jag.



   

Vietnamesisk brunch. Thit heo qua och fisksås. Mums!



  

Ännu mer mat. Mums!



Ha en riktig mysig Alla hjärtans dag!



Vid tangenterna / Denise ;)

_____________________________________________________________________________________________________



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Skapa flashcards