Alla inlägg den 30 mars 2015

Av pohoiyi - 30 mars 2015 10:45

Go' morron go' morron!



Hur är läget?! Är det påsklov nu för en del av er? Själv är jag ledig i några dagar och det är freakin' AWESOME! Förutom vädret då såklart. :( Dumma Växjöväder alltså.


Var på väg att blogga om några produkter jag har använt och som jag gillar, men ångrade mig och ville skriva om nåt jag gjort istället och kom då på att jag precis vart och besökt en nära vän som fått en liten fin bebis. :D Hon är så himla söt. Ser ut som en liten docka. :) Det får mig att sakna den tiden då mina syskonbarn var små. De var så himla söta. De tyckte att jag var världens roligaste faster/moster. Nu bryr de sig inte ens om mig. (CRY) Tillbaka till bebisen. Det finns inte så mycket att skriva mer än att jag är så glad för min väns skull! Jag kan inte fatta att hon är mamma nu. OMG! Vuxenlivet is here to stay my friends! Bring it on!


 

Inte så nöjd här när man sitter ner. Eller blev hon rädd för mig? :(


Mycket bättre här.




Ha en fortsatt trevlig start på veckan vad ni än gör peeps!



Vid tangtenterna / Denise ;)


_____________________________________________________________________________________________________


Ovido - Quiz & Flashcards