Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Empties Mars 2015

Av pohoiyi - 16 april 2015 20:45

Hallu!



Japp, och så blir det ett litet inlägg om skönhetssaker som jag har förbrukat förra månaden. Har dock inte så många saker. Sminkgrejer är dryga om ni inte har märkt det. Tar ju aldrig slut! Jag vill att det ska ta slut så att jag kan köpa nytt. (Haha)


 

Glam Glow Supermud Clearing Treatment 40ml - Den här ansiktsmasken har jag nog inte skrivit om tidigare men den är jättebra mot oljig hy. Oftast när det är en ny grej och många gillar det brukar jag istället vara emot det. Men jag måste erkänna att den här masken är verkligen bra. Har använt den här sen, kan det vara, november? Får recensera den nån gång. :)



 

Lancome Bi-Facil 180ml - En effektiv sminkborttagning samtidigt som att den är mild. Jag använder linser så jag måste använda väldigt milda produkter på och runt mina ögon annars svider det som attans. Testa från Nivea t ex och det var alldeles för starkt för mina ögon. Den är lite dyr men värt det tycker jag. Sedan har jag lyckats köpa de senaste flaskorna på rea så det har inte vart så dyrt.


 

Opti Free linsvätska 350ml - Random? Hihi Kan inte så mycket om linsvätskor men den här känns bra för man behöver inte hålla på att skrubba linserna osv. Vet inte om man behöver göra det med andra märken, men har alltid använt den här så jag vet ändå inte vad jag ska byta till.


Yves Rocher Elixir 7.9 40ml - Den här har jag skrivit om tidigare. Den tog slut nu i slutet av mars-månaden bara. Så den varade i hela 3 månader! 



Hoppas ni gillar det & ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!




Vid tangenterna / Denise ;)


Ps. Kolla ni på hockeyn? Växjö är med i slutspelet så därför måste jag titta. Vem visste att Växjö en dag skulle spela mot Skellefteå?! 

Ps. Jag mår bra ifall ni undrar. Har bara såna dagar ibland då EN negativ sak gör att allt känns bara skit. Tänker ibland på det en gammal klasskompis sa till mig en gång när vi gick på gymnasiet: "Vad gör det om hundra år?"

_____________________________________________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pohoiyi - 20 juli 2015 17:52

Hej peeps!     Min nya bloggadress: pohoiyi.blogg.se   Kika in för jag har lagt upp nytt inlägg på min Asienresa!            ...

Av pohoiyi - 23 maj 2015 18:00

Hej på er! Jag kommer att skriva om två saker som jag har varit riktigt besviken på. Den ena är en produkt och den andra är en e-butik. Då sätter vi igång! (Absolut ingen rangordning på nåt sätt.) Decleor Aroma White C+ Eye Cream   Den ...

Av pohoiyi - 6 maj 2015 18:00

Hej på er!     Är inte detta vackert?     Hur är läget?! Själv har jag supermycket just nu på jobbet, som också är anledningen till att jag inte skriver så mycket på bloggen. Det är mycket men samtidigt är det så himla roligt på jobbet s...

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps! Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se! Fredag 10/4:   Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april eft...

Av pohoiyi - 23 april 2015 22:15


      OMG & Godnatt! :D   _____________________________________________________________________________________________________   ...

Ovido - Quiz & Flashcards