Alla inlägg den 26 april 2015

Av pohoiyi - 26 april 2015 16:00

Hej peeps!





Detta inlägg kommer att innehålla MÅNGA bilder och några videor på mig och familjen och då vi var på pojkvännens bilrace. Läs vidare så får ni se!



Fredag 10/4:


Vi åkte direkt ner till Skåne på fredagen den 10:e april efter jobbet och avfärden blev som vanligt en timme senare än vad vi hade tänkt oss. Lyckligtvis hann vi komma fram precis till middagen. GREAT timing, huh?! :D Det blev den första BBQ detta år men vi insåg rätt så snabbt att vi inte kunde sitta ute. Så grillen och grillmästaren fick vara i trädgården medan resten av oss satt inne och åt. Kvällen fortgick med mer mat i form av dessert och snacks och en gnutta alkohol. När klockan sedan slog 23.00 tänkte vi att det var dags att dra oss till sängs. Alla drack med måtta så ingen mådde dåligt av alkoholen, dessvärre hade ingen av oss självkontroll när det gällde maten. 


           


Lördag 11/4:


Morgonen därpå drog pojkvännen iväg runt åtta snåret för att köra på Sturup Raceway. Mina syskonbarn och jag mötte sedan upp honom på banan runt 11-tiden för att se honom köra. Trodde först att det skulle vara långtråkigt. Var också väldigt orolig för att flickorna skulle ha tråkigt. Men vi blev genast exalterade när vi anlände på banan när vi fick se bilar köra över 140km/h live. Ljudeffekterna av inbromsningar och gasen i botten var ju inte heller så lite imponerande. (Haha) Efter många om och men blev det jag som fick åka som medpassagerare för ingen av de små knattarna ville åka med för de var rädda, vilket förvånade mig. Och jag var RÄDD.


På kvällen gick hela familjen Phamsson ut och åt och hade det trevligt. Det var sååå fint väder nere i Skåne. Så varmt att jag kunde ha kjol! När vi sedan kom hem var det dags för lite efterrätt och snacks framför dumburken.


                             


Pojkvännen + jag



           


Söndag 12/4:


Hemdagen. Packning. Städa undan madrasser. Handla asiatiskt livsmedel. Åka hem - till ett uselt väder i Växjö.


 



Ha en fortsatt mysig söndag!



Vid tangenterna / Denise ;)

_____________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards