Alla inlägg den 7 juli 2014

Av pohoiyi - 7 juli 2014 14:00

Hej på er alla goda och glada! :D





Ett stort välkommen hem till mig själv! Jag har varit iväg på ännu en härlig resa, men det tänker jag inte skriva om nu. Detta är endast en liten uppdatering med bilder på det tidigare inlägget.


Tur nog hittade kompisen till mig ett foto där jag stod jämte Anh Minh!   

Anh Minh var så fin och gullig. Jag är dock blev inte så bra. Så jag visar den här bilden enbart för ER skull. :P



Nedanför har ni bilder på framsidor av Paris By Nights och Asia Entertainments DVD. Som ni kan se så är de rätt lika. Väldigt mycket på framsidan och det blir så i och med att det är många artister som är med i showerna. Och det är ju inte mer än rättvist att alla ska få vara med.


     





Vid tangenterna / Denise ;)


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards