Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av pohoiyi - 28 oktober 2013 17:15

Hej!




En storm är på väg mot oss och SMHI har utfärdat en klass 3 varning! Mina kollegor och jag fick åka hem tidigare pga det här ovädret som inte verkar vara alltför skrämmande just nu. Men bättre att vara på den säkra sidan. Åhlens håller nu stängt pga stormen. Vet dock inte om hela stan är stängd.


Såhär såg det ut efter stormen Gudrun. 


Jag vet inte om det bara är en inbillning men jag tyckte att det var väldigt många fåglar och som flög lite kaotiskt när jag var på väg hem från stationen. Är ingen fågelexpert precis, men det sägs ju att djur känner av såna väderförändringar.


 

Finare väder men det var samma skador.


Jag minns klart och tydligt hur stormen Gudrun var, vilken förödelse den lämnade efter sig. Jag minns översvämningen dessförinnan också.




Så var försiktiga tjejer och killar!




Vid tangenterna / Denise :S


__________________________________________________________________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards