Alla inlägg den 16 juni 2013

Av pohoiyi - 16 juni 2013 19:30

Hej hej!



Hoppas ni har haft en underbar vecka! Det har i alla fall jag haft. Fullt upp på jobbet och hemma som vanligt. Spelade Paintball för första gången igår och det var jätteroligt. Gjorde väldigt ont dock. Har två feta blåmärken på benen. Lite knäppt att man vill betala för att bli skadad?


Nästa vecka tänkte jag lägga upp MINST ett inlägg per dag så kika in vet jag! Hoppas att det inte gör nåt att jag bloggar så oregelbundet. :D


Imorgon är måndag och då är det som vanligt Makeup Monday! Jag kommer återigen att göra en makeup look som jag själv skulle vilja ha på sommaren. Vem vet, det kanske blir två looks! ;)


 

Försökte se cool ut men det är jag inte så duktig på inser jag nu. hahhaha

 

Vet inte vad vi ville åstadkomma här. hahhahahah

 

 

Mitt lag vann på Paintball, inte illa för att vara nybörjare eller hur?! :D


 

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll och vi syns igen imorgon!



Vid tangenterna / Denise


__________________________________________________________________________________________________






Ovido - Quiz & Flashcards